volg ons op facebook en twitter
      0 producten
Log hieronder in met uw Time4Less account!
e-mailadres *

wachtwoord

FAQ

1. Wat is de gemiddelde levertijd van een product?
2. Betaal ik bij Time4Less verzendkosten?
3. Wat gebeurd er als ik tijdens het afleveren van het pakket niet thuis ben?
4. Kan ik een besteld artikel ruilen of retourzenden?
5. Kan ik ook voor reparaties en garantie bij Time4Less terecht?
6. Worden er transactiekosten berekend voor de verschillende betaalopties?

1. Wat is de levertijd van een product?
Als u bij Time4Less een bestelling plaatst en wij kunnen het product uit voorraad leveren, dan wordt deze direct door ons in behandeling genomen. Indien u de bestelling op werkdagenvóór 15:00 uur plaatst, dan gaat deze normaal gesproken dezelfde dag nog de deur uit.

Onze pakketten worden binnen Nederland verzonden met Post.nl. Zij bieden een 24-uurs service, dus u zou het pakket binnen 24 uur nadat wij het op het postkantoor aanbieden in huis moeten hebben. Let op: zaterdag telt bij Post.nl als werkdag, maandag niet! Als u een bestelling plaatst op zaterdag, zal u het pakket op dinsdag ontvangen, aangezien maandag dus niet als werkdag wordt gerekend. Houdt u er alstublieft ook rekening mee, dat als u een product na 15:00 uur besteld, het hoogstwaarschijnlijk de dag erna pas door ons kan worden aangeboden op het postkantoor.

Voor levering in Duitsland of België hanteren wij een levertijd van 2-3 werkdagen.

2. Betaal ik bij Time4Less verzendkosten?
Ondanks dat wij horloges en sieraden van actuele collecties tegen uiterst scherpe prijzen aanbieden, betaald u bij Time4Less géén verzendkosten. Ook niet voor levering in Duitsland en België!

3. Wat gebeurd er als ik tijdens het afleveren van het pakket niet thuis ben?
Wanneer Post.nl een pakket niet bij u kan afleveren bieden ze het standaard de volgende werkdag nogmaals aan. Als u de eerste bezorgpoging niet thuis bent, dan krijgt u van de chauffeur een bericht in de brievenbus. Op dit bericht staat een 'niet-thuis-code'. Met deze code kunt u op de website www.postnl.nl/ontvangen een keuze maken voor een tweede pakketbezorging. U heeft de volgende keuzes:

  • Het pakket wordt aangeboden op een andere dag en tijd. Het bezorgadres blijft ongewijzigd.
  • Bezorging bij buren met dezelfde postcode. Het huisnummer van de buren dient te worden ingevuld, u kunt dan ook kiezen voor een andere dag met tijd.
  • Bezorging bij het dichtstbijzijnde PostNL Postkantoor. Vergeet in dit geval niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.

Wanneer er niets veranderd wordt, zal het pakket de eerstvolgende dag (uitgezonderd zon- en feestdagen) opnieuw worden aangeboden op het huidige adres. Als bezorging uiteindelijk niet lukt kunt u het pakket binnen drie weken afhalen op het aangegeven postkantoor op vertoon van een geldig legitimatiebewijs.

4. Kan ik een besteld artikel ruilen of retourzenden?
Time4Less biedt u de mogelijkheid om uw aankoop binnen 30 dagen te ruilen of te retourneren. Het is hierbij wel van belang dat indien redelijkerwijs mogelijk het product ongebruikt en krasvrij in de oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking zit. Bovendien mag het etiket niet ervan afgehaald worden of weer terug eraan gemaakt zijn (het blijft altijd zichtbaar als een etiket al eens los is gemaakt). Beschadigde of gebruikte producten komen niet in aanmerking voor ruiling of restitutie (= terugbetalen van het aankoopbedrag excl. verzendkosten). Onze retourafdeling zal ieder product individueel beoordelen.

5. Kan ik ook voor reparaties en garantie bij Time4Less terecht?
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat er iets misgaat met uw aankoop, wij zullen dan zorgen dat het zo spoedig mogelijk wordt opgelost. Het is echter wel van belang dat u uw horloge of sieraad retour stuurt naar de After Sales Service van Time4Less. Voor meer informatie over de voorwaarden en garantiebepalingen, lees 'reparatie en garantie'.

6. Worden er transactiekosten berekend voor de verschillende betaalopties?
In tegenstelling tot de verzendkosten worden de transactiekosten voor sommige betaalopties wel aan u doorberekend. Aangezien wij met hoge kortingen werken, is het voor ons niet haalbaar om alle transactiekosten ook voor onze rekening te nemen. Toch heeft u altijd de keuze, transacties via IDeal en Overboeking zijn namelijk wel gratis. Hieronder treft u een overzicht:

 Betaalopties   Transactiekosten 
- IDeal  Gratis
- Overboeking  Gratis
- PayPal  4% van het te betalen bedrag
- Mister Cash  1,5% van het te betalen bedrag
- GiroPay  2% van het te betalen bedrag
- Visa of Mastercard  3% van het te betalen bedrag